Server Error

Nu är det konstaterat.

Efter endast ett inlägg här i bloggen så är man fast. Hela kvällen igår satt jag och svor över SERVER ERROR. Men idag är det en ny dag och bloggen fungerar....

Igår sken solen konstant och jag hade stora badplaner för dagen. Men mina planer gick i stöpet då Svea vaknade med feber och snorig näsa. Det blev en innesittardag med neddragna persienner. På eftermiddagen lockade jag över Sveas farmor så att jag och Sture fick en välbehövd prommenad i solskenet. Vi träffade Min Jojo (Sturemannens Gudmor och min bästa vän) och lilla Alexander (Stures 1 vecka äldre bästa kompis). Vi tog båten över till Söder för lite shopping på U N I och Rackarungar. Jag var ju bara tvungen att köpa en 2 månaderspresent till Sturebror.

På kvällen firade vi vår Sture med glass och Sture fick sig en alldeles egen specialglass, fryst bröstmjölk *slurp*.

Idag ska vi ut till våra vänners landställe och ha lite picknick i det gröna. Eventuellt blir det även fiske och bad. Härligt!

På återseende! (garanterat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback