Tillbaka i hetluften

Imorse blev det brandmansutryckning igen. Hela familjen försov sig till 08.00, då jag vaknade med ett ryck. Min underbara man, som också försov sig, tog på sig att lämna Svea i skolan 08.30. Så jag och Sturebror fick en oväntad mysmorgon tillsammans. Man kanske skulle försova sig lite oftare *s*

Vad har hänt hos familjen Kågemark-Dimitriou sen sist?
Helgen har gått i kakornas och tårtornas tecken. Vi har både varit på dop och haft kalas (*viskar* den här modern har nått den aktningsvärda åldern av 28 år).
Visst är det trevligt med sammankomster, men inte fullt lika trevligt för figuren. När man väl har bestämt sig för att hålla fingrarna borta från kakburken så är det alltid något kalas kom kommer i vägen. Folk får helt enkelt sluta att fylla år. "Imorgon är det jag som börjar mitt nya liv", säger hon högt med munnen full av bridgeblandning.


Här har vi familjen uppklädda till tänderna. Svea gillade inte Stures finkläder, fast det ville hon inte berätta för mamma eftersom hon var så nöjd med sitt loppisfynd från 40-talet *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback