Badrumsreform

Att förnya och förändra är ibland oundvikligt.

Det nya inköpet, en blöjhållare från
Splendid Baby, resulterade i en oplanerad men ack så välkommen badrumsreform. Accentfärgerna röd och orange har fått avlösa den tidigare turkosa för att matcha det nya inköpet. 

Ett hemsnickeri i form av ett rött draperi och en spetsgardin ersatte det bedrövliga duschdraperiet för under hundralappen. Ett hemtrevligt och trivsamt inslag i den övriga dekoren.
Draperi
Ett par runda, röda förvaringsaskar med vita prickar på fick även flytta in tillsammans med ytterligare några röda lådor, lite fiffiga plexiglaskrokar samt en del röda och oranga handdukar.

Min förhoppning är att även denna skötbädd från Polkadot vill göra oss den äran.
Skötbädd
Fast Stureponken börjar kanske bli lite väl stor?

Kommentarer
Postat av: Basilika

Låter fint! Kan du inte fota hela badrummet, skulle vara skoj att se.
Kram Basilika

Postat av: Humla

*s* här har vi aldrig använt skötbädd åt Folke, vi byter där vi står och går! :-D Men en ritkigt snygg skötbädd skulle väl även kunna få mig på fall? ;-) Förresten... jag antar att du redan hittat www.olydig.se? ;-)Apropå fina saker...

Kram!

2006-01-20 @ 20:57:38
URL: http://www.mammahumla.blogg.se
Postat av: AnnaH

Klickar på Splendid Baby och ser att de ska finnas (eller fanns?) produkter i Svenskt Tenn-tyger??
Gillar deras röda elefant-mönster! Skulle kunna tänka mig en babyprodukt eller två i det!

2006-01-20 @ 21:54:24
URL: http://agnesoanton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback