Uppvaknande?

När jag ändå är på ett generöst och frikostigt humör kan jag delge er en kommentar från fadern under gårdagens mörkaste och trassligaste timme, utöver de oundvikliga grekiska svordomarna som dock inte var så många som befarat. 

Hur ska vi kunna åka på semester så här? undrar fadern på fullaste allvar med en halvt hysterisk bebis på armen.

Men hallå!
Lite väl sent påtänkt med mindre än 3 veckor kvar till avfärd. Vet inte vad han har haft i åtanke tidigare. Men jag antar att han inte har haft det här med i berkäkningarna. Lustigt att tanken slog honom först nu. Eller?

- Vi får väl bo i en bungalow på någon öde strand, långt ifrån civilisationen.

Kommentarer
Postat av: Fadern

Ungefär lika genomtänkt som moderns kommentar häromdagen.

"Om jag inte hittar min bikini kan jag inte åka!"

Tur för oss att vi har avbeställningsskydd.

//L

2006-01-07 @ 11:57:30
Postat av: Camilla

Ni hör väl skrattet ändå från Luleå?!! :))))
Urkul ju!!

/milla :)

Postat av: AnnaH

Ja, dessa M-Ä-N.. :)
Kram!

2006-01-07 @ 20:59:45
URL: http://agnesoanton.blogg.se
Postat av: Malin mJohan

Hallå där! Jag har faktiskt träningsvärk i magen efter gårdagens corepass! Ni får inte locka mej till skratt sådär!

2006-01-07 @ 23:30:40
URL: http://malinska.blogg.se
Postat av: Lo i Oxford

Skratten kanske hörs från England också?

Vi åker om ca en vecka och börjar få lite fjärilar i magen för att sitta i ett flygplan i nästan 12 timmar med "jag vill helst bara träna på krypa"- bebisen och en mycket bestämd ung dam som snart kan titulera sig 3 år. Och detta inte bara en gång utan flera.....

Vad har man gett sig in på? Vi får hoppas att Sture finner den exotiska luften sövande, och att våra barn finner British airways oerhört fascinerande. :-)

// Lox

2006-01-07 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback