Att sjala eller att inte sjala...

det är frågan!

Efter idoga och strävsamma försök med en övertrasslig Sturebror som stretar, spjärnar, slingrar sig som en orm, böjer sig och krokar sig av och an och slänger sig bakåt, är det här det bästa vi har kunnat åstadkomma.

Uppfinningsrikedomen finner inga gränser. Besåda min egen variant av OmslutetRyggX, där jag knöt sjalen runt Stures midja innan jag knöt upp honom på ryggen.
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
I ärlighetens namn så borde jag nog se mig om efter en ny hobby, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Camilla

*fnissar högt*

Det där var roligt! Har ännu inte vågat på på en ryggknytning med en vild Manne *jesses*
Har redan sett dessa bilder på sjalbarn, läser oxå där en hel del.

Du måste ju blogga lite utlandsbilder!! Gissar på att du har en hel uppsjö av underbara bilder därifrån!

Välkommen hem igen förresten!

Kram Milla

Postat av: Petra m Viggo & Malte

hehe... ja.. alla sätt är bra utom de dåliga... :D Men jag har väl sett bättre ;)

Jag har testat lite med Malte oxå nu.. Det går rätt bra.. Men jag vet ju iofs inte hur det ser ut hehe. Men jag har inte gjort denna knytning ännu..

Jag väntar oxå på bilder från semestern....

kram

2006-03-01 @ 23:33:24
URL: http://humlan54.blogg.se
Postat av: Runt 40

Haha, allt som allt lyckades jag max tio gånger med att knyta upp min LillStumpa på ryggen under den tid jag bar henne *saknar den tiden*.

2006-03-02 @ 08:24:40
URL: http://runt40.blogspot.com/
Postat av: Maria

En ny hobby? Ja, vad sägs om att blogga oftare, för oss trogna läsares skull ??

Kram,
Maria

2006-03-07 @ 22:01:24
URL: http://mamamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback