Resfeber

en vanlig åkomma när man är i restagen har jag hört. Men att den yttrar sig som 38 gradig kroppstemperatur, konstant rinnande och snorig näsa samt ett begynnande halsont, trodde jag inte *suckar tungt och självömkande*.

Med väskan till hälften packad och hemmet i en faslig oreda är det ändå med viss glädje och förtjusning jag konstaterar: Om ganska precis ett dygn är det vi som skall fara och flyga och jag hoppas att den eländiga snuvan gör det samma...

Atjoo, atjoo, atjoo, prosit på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Hoppas att den otäcka res-febern försvinner fortare än kvickt och att ni får en underbar resa! *skickar ett gäng friskhets-baciller din väg*
Har en känsla av att dina två gulltroll kommer att charma allt och alla i sin väg! Kram och lycklig resa!

Postat av: Humla

*vinkar* Men uuuh inte bli sjuk nu när ni ska resa... aja baja!!! Sturebror är för skön alltså! Du har förresten svar på din bajskommentar i min blogg! :-D

Kram!

2006-01-25 @ 21:16:23
URL: http://www.mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback