Stundens ingivelse

Att surfa runt på sajbervågorna kan i vanlig ordning resultera i det mesta. Nu senast blev utfallet ett hjulförsett vrålåk som kommer få Sturebror att rulla som en prins. Hade ingen som helst tanke på att införskaffa ytterligare en kärra, det gick av bara farten, som med det mesta. Döm om min kära makes förvåning när jag helt oväntandes anländer med en kronförsedd Streng i mitt släptåg. Den röda skönheten är vid god vigör, dock något luggsliten så här på ålderns höst.
Image Hosted by ImageShack.us 
I iver och all hast bedyrar jag dyrt och heligt att det är den sista ingivelsen. De korslagda fingrarna bakom ryggen tas det ingen notis om. För hur kan man lova något som man inte själv kontollerar?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Uuuunderbar! Vilke åk! Vrålåk!! Sturebror sitter ju som ett smäck i denna röda skönhet! Rulla försiktigt nu! :)

Kram Milla

Postat av: Lo i Oxford

Klart man inte kan lova något som står utanförs ens kontroll ;-)

Sturebror ser ut att trivas i sin störtläckra kärra, och jag tror att alla bebis- tjejer (+ tanter över 60 bast *flin*) kommer att spana efter honom.

2006-04-18 @ 20:50:52
URL: http://lo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback