Fast i bloggträsket???

Jaha, så har även jag fallit för trycket och skaffat mig en Blogg. Mitt första inlägg och jag har inte riktigt fått kläm på det än, men skam den som ger sig...

Så, hur har vår dag sett ut?

Vi haft en strålande dag med en sol som tittat fram mest hela tiden. Så vi passade på att njuta för fulla muggar. Det blev en heldag i Blecktornsparken, med picknick och lek tillsammans med en fd dagiskompis till Svea, hans snälla mamma och lillebror. Medans Svea & co flängde runt bland gungor, grisar, höns och rutschkanor, passade jag och Sturemannen på att njuta av lugnet och varandra på en filt i gräset.

Mysfaktor = HÖG
Sture på filten
och här har vi Sten Sture den Store på filten...

När vi kom hem från parken sprang vi äntligen på vår granne som lovat oss deras gamla cykel till Svea. Idag var det Sveas turdag för det bidde inte bara en utan två stycken cyklar för en billig peng. Så nu har Svea cyklar så det räcker i ett par år, minst.

I kväll har vi även hunnit med ett födelsedagskalas. Det blev en riktigt onyttig middag med diverse kakor, bullar, kladdkakor och tårtor. Inte alls bra för figuren, men ack så gott.

Svea bär Sture
Här har vi Svea sötnosen med sin älskade lillebror i famnen *smälter*

Summa summarum, det blev en riktig kalasdag med parklek, två nya cyklar och massor med onyttigheter.

Natti natti

P.S Det här går ju fin fint.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback