Kvällsrapport

Så är man här igen efter en solig dag på landet...

OBS! Skryt varning
Idag har jag avancerat i mitt bloggande. Likt en äkta hacker har jag ändrat lite HTML-kodning i stilmallen och även, med lite hjälp utifrån, lyckats lägga till ett par kontakter i min kontaktlista. Jisses, snart får ni se upp...

Så vad har familjen haft för sig idag?

Eftersom solen även strålade idag och Svea kändes lite bättre så gjorde vi en dagsutflykt till våra vänners landställe. Det blev både båttur och fiske för Svea och visst nappade det, abborrar och mörtar och gud vet vad. Efter lite övertalning fick iallafall fiskarna återvända till sina familjer i havet och slippa bli middagsmat åt katten...
Svea åker båt

Under tiden passade mammor och bebisar på att picknicka vid strandkanten. Det blev även ett premiär dopp i havet för Sture (eller i alla fall för hans fötter *s*).

Kolla in snyggingarna (t v Sturebror, t h Alexander)!  Och nej, vi hade inte någon hemlig överrenskommelse ang. klädseln utan det är slumpen, tro mig!

Sture och Alex i samma outfit

Natt då

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka coolingar!!
Man trodde ju helt klart att det var arrangerat!
*s*
Vart har ni köpt underbyxorna? Söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback