Ja må hon leva...

Ja må hon leva uti hundrade år....minst!

Natten till idag förvandlades husets 5 åring till en snart flygfärdig 6 åring.

Sedan dagen då hon lämnade min livmoders varma inre för livet utanför, har jag älskat förbehållslöst. I samma sekund som hon vällde ur mig med en oanad kraft upphörde jag att vara. Ett liv lades i mina händer. Ett liv skapat av kärlek. Jag var inte längre min egen, jag var mamma.

Föräldraskapet är ett livsavgörande beslut i vid mening. Hon är luften jag andas. Luften som syresätter mitt blod och upprätthåller mig vid liv.
Hon är mitt allt.


- Min fullkomligt fulländade dotter, jag älskar dig ovillkorligt. Du kommer alltid att vara den första!
/Din lilla mamma

Kommentarer
Postat av: Johanna o Co

Härligt du skriver!, precis så är de...

STORT GRATTIS till stora tjejjen, 6 år - de är många år de!....vart tar tiden vägen?

KRAM o gott nytt år!

2005-12-30 @ 09:37:08
Postat av: Nina

Åh så fint du skriver!

Stort grattis till Svea!!!

Postat av: EmmaY

ÅH; grattis Svea, om än en dag för sent:)

Kram Emma

2005-12-30 @ 11:56:08
Postat av: Buscilla

Ett kollektivt tack å Sveas vägnar för alla era gratulationer.

2006-01-03 @ 00:43:01
URL: http://buscillas.blogg.se
Postat av: Humla

Grattis Svea... coolaste bönan i stan! Och så ett grattis på namnsdagen oxå när jag ändå är så sent ute. ;-) Jupp, det är tuffa töser med skinn på näsan och solsken i blick som bär så tjusiga namn!

2006-01-05 @ 10:11:02
URL: http://www.mammahumla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback