Hörde just...

ett smaskande ljud.
*smask, smask*
Är ensam hemma med barnen ikväll och blir genast extra vaksam.
*smask, smask*
Var sjutton kommer det ifrån?
Lyckas lokalisera ljudet inifrån sovrummet. Bäst att se efter. Går in i vårt sovrum, där båda barnen somnat.
Jag smyger in i mörkret. Det smaskas fortfarande någonstans där inne. Det måste vara Sture som hittat sin tumme i mörkret, tänker jag och böjer mig ner för att se efter. Men Sture sover och snusar gott under mitt täcke och tummen är långt borta från munnen. 
*smask, smask*
Jag vänder mitt huvud och hittar Svea i djup sömn.
*smask, smask*
Men vad har hon i munnen?
Lutar mig över och finner henne frenetiskt sugandes på Stures gamla napp
*smask, smask*
 och nappen åker ut och in vid varje andetag...

napp Svea


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahah det är som victoria en smyg snuttare.... Sötnosen. Kram

Postat av: cecilia

Ojdå, börjat med napp på gamla dar! Vilken söt dotter du har! Gabriella suger också på napp, och hon smaskar också högt och ljudligt.

2005-11-22 @ 11:30:40
URL: http://familjeliv.blogspot.com/
Postat av: Humla

*s* åh jisses så sött... här blir Siri vansinnig när papan retas och stoppar in Folkes tutte när hon sover... hon viftar hej vilt i sömnen och tjoar NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! tacka sjutton för det *s* pappan har lite roligt sinne för humor ibland.

2005-11-23 @ 22:18:59
URL: http://mammahumla.blogg.se/
Postat av: Prinsessa

Så sött :-)!

2005-11-25 @ 22:13:10
URL: http://prinsessans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback