Sätt krydda på tillvaron!

I lördags var jag och Sture på vårt första kryddparty någonsin. Måhända inte det sista (för egen del alltså)...

Jag lyckades, vädret till trots, ta mig billedes hem till värdinnan. Nåja, det blev ett par telefonsamtal på vägen innan jag slutligen fann mig tillrätta och felparkerade på ett övergångsställe.

Inne i värmen bjöds det på vin och god mat i glada vänners lag. Det blev dock ingen alkohol för Sture och mig, utan vi och de övriga småbarnsföräldrarna höll tillgodo med vanlig hederlig Coca Cola.

Efter mycket mat och prat börjar otåligheten att sätta in. Var är alla "leksakerna"?
En halvtimme försenad flyger lekledaren in genom dörren och för att hålla oss på ytterligare halster placeras dessa hjälpmedel, väl gömda, under ett rött sammetsskynke.

Lekledaren påbörjar sitt föredrag med att utmåla ett scenario:
En trött, utarbetad och sexuellt utsvulten man nyss hemkommen efter en lång och tung dag på arbetet. Vars förföriska lättklädda fru gör allt i hennes makt för att råda bot på mannens frustration med diverse anpassade "leksaker".
Här lyfter lekledaren försiktigt på det röda sammetsskynket och tar demonstrativt fram fram några av dessa "leksaker" för allmän beskådning.

Aj, aj, aj! Bristande målgruppsanalys kanske? 
Inte riktigt den försäljningsteknik man bör använda när de potentiella kunderna består av en en grupp nyblivna, TRÖTTA och sexuellt frustrerade småbarnsmammor. Som en klok mamma noterar "Verkar vara fel hälft som hittat hit. Borde kanske ha skickat våra respektive istället?"

Efter det lilla bakslaget hittar  slutligen lekledaren rätt målgruppssegment och de mer målgruppsanpassade "leksakerna" hittar ut från sin gömma under skynket. 
Den mintsmakande chokladkroppsfärgen vandrar ivrigt från hand till hand och från mun till mun under mycket uppskattande mummel.
Undrar just om det är sexuella fantasier som upptar tankarna? Eller är det kanske en bananasplit med maräng och chokladsås som florerar i dessa trötta småbarnsmammehuvuden?

Vägen till en kvinnas sköte verkar uppenbart gå genom magen. För sedan är det massageoljor och glidmedel i all världens smaker som står på menyn. Där samsas blåbär med lime, smultron, lakrits, melon, persika, kaktus, äpple, svart vinbär och smörkola. Medan vi slickar på våra inkletade underarmar kan man riktigt känna den drastiskt ökade insulinproduktionen i gruppen.  

Men, om man tror på att utbud och efterfrågan går hand i hand, så är det inte bara sötsaker som ligger oss kvinnor varmt om hjärtat. Nej, nej, nej! Tydligen får hela djurriket våra kroppar att skälva och vridas av vällust. En uppsjö av dessa sexhjälpmedel är nämligen, inte helt oväntat, avbildade efter våra älskade fyrbenta vänner. Det är "roliga" kondomer i utvalda figurer såsom möss, katter, renar och elefanter. Det är kaninformade vibratorer. "Alla flickors favoritdjur! En liten rosa vibrerande klitoriskanin."  Det är delfin-dildos till höger och bävrar, kaniner och elefanter till vänster. Med namn som "Double rabbit", "Thumbing elephant" och "Hornett Beaver" sätter de våra utsvultna underliv i brann.

Vilken MAN (vågar jag påstå) på utvecklingsavdelningen kläckte den brilljanta idén om att kvinnan i sina djupaste och innersta fantasier utövar tidelag?  
Helt ärligt och handen på hjärtat tjejer. Vem tänder på Roger Rabbit?

På det stora hela var det en mycket intressant afton och vi fick oss många glada skratt (ett stort tack till värdinnan). Checkhäfterna åkte fram på sina håll och till och med jag gick inte tomhänt därifrån ...

krydda
På det dignande latextäckta bordet trängs rosaglittriga dildosar med vibrerande Pulla-gullor, massageoljor, glidmedel och allehanda kaniner.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Tänk, jag som tyckte att KRYDDPARTY lät såååå "husmorsaktigt", tom mer så än Tupperware-dito.. Inbillade mig att ni skulle botanisera kring körvel, fänkål, dragon mm.. Ahh! Jag måste ta mig ut mer! Kram!

Postat av: Buscilla

Just det, körvel, fänkål och dragon var det...*s*
Kram!

2005-11-24 @ 22:14:54
URL: http://buscillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback