Natten har sitt pris

Internetshopping - handla när du vill, dygnet runt! Internetbutiken är alltid öppen för dig!

Ack! Så lätt det är att klicka på "köp". Helt plötsligt slår fingret slint och innan man vet ordet av har ett ägarbyte inträffat och hålet i plånboken har vuxit sig lite större.

Det görs en del spontana köp i sena natten nu för tiden och i måndags kom en av mina mer lyckade nattliga erövringar, min efterlängtade sjal, "Orange Explosion" från 
Stjärnbarn. Sturebror har provsuttit och provsmakat. Så jag förklarar sjalen härmed invigd och godkänd.

sjalen
Sture i en explosion av orange

Kommentarer
Postat av: Humla

Uj uj så snyggt!!! Och vagnen åsså... jisses, hur ska du kunna välja? ;-D

Postat av: Petra m Viggo & Malte

tjusig sjal! Ska sy en ringsjal själv i veckan :)
Du undrade över min höft knytning i min blogg.. Det är inte en elastisk sjal.. Den är hemmagjord på Ikea tyg ;)

2005-10-26 @ 00:00:54
URL: http://humlan54.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback