Ännu en dag...

har passerat.
Ännu en dag av mitt föräldralediga liv. Jag kan riktigt känna hur dagarna sakta glider mig ur händerna. Måste ta till vara på varenda minut...snart är det slut!

Låt se om dagen kvalificerar sig till kategorin "tillvaratagna dagar"?


bryggan
Dagen ur en föräldraledig mammas perspektiv!
(man har det inte allt för tungt just nu *ler*...)

Slutbetyg: VG

Kan sådeles konstatera: ytterligare en tillvaratagen dag!

"Ännu en dag. Ännu en ändlös dag. Livet är här och nu, vi lever och andas och älskar varann...
I en dröm som är sann."
(Carola)

Kommentarer
Postat av: Basilika

Underbar bild på dig vid bryggan och din text fick mig än mer att inse hur fort tiden dpringer i från oss.
Jag kan inte tro att Olleman snart är tre månader och att det är lika länge sedan vi mötte våra blickar för första gången där den 10 juli, så varmt det var då -värmebölja.
I dag har vi invigt overallen på morgonen då termometern visade endast +5.
Tack för titten och du gjorde mig sugen på chocklad, vi har ju med en chocklad bod i g:a Linköping, Cloettaboden..Kanske ska jag ta med mig Susanna och Oscar dit i morgon??
Oj vad långt det blev.(sköna skor du ser ut att ha med)
Kram Basilika (Jennie)

2005-09-30 @ 09:23:16
Postat av: Katarina

Vad underbart... när ska vi til chocklad fabriken???? den måste du visa mig!!
kram

2005-09-30 @ 10:13:07
Postat av: Humla

*ler* du är klok du! Och närhelst jag kikar in här hittar jag nya fina kreationer på Sturebror och underfundigheter från hans mor! *glad*

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback