Som ett brev på posten...

...kom äntligen mitt efterlängtade paket från Trendy Baby. Lagom till Sturebrors 3 månaders dag! Fast det hindrade inte mig från att köpa en alldeles egen 3-månaders present - Adidas urcoola nyproducerade träningsoverall á la 70-tal *gillar*.

Paketets innehåll:
1 tröja röd/orange
1 tröja brun/vit
1 body röd/orange
1 body grön/grön
1 kalsong brun/vit
1 kalsong röd/orange
1 kalsong grön/grön
1 Huggy Buggy lastbil
2 kastanjetter
2 skötunderlägg till tygblöja (HETT TIPS! Jättepraktiskt att använda som allt-i-allo trasa till Sture, t ex att torka kräk med, använda som amningsunderlägg, slänga upp på axeln när han ska rapa, hänga på vagnen som skydd för solen eller bara som snutte)


Nu har det dessvärre gått så långt att jag nästan börjar känna skuld när jag handlar. Borde kanske tänka mer på vår just nu icke-existerande ekonomi eller på vår Thailandsresa som ter sig allt mer avlägsen.
(Ekonomen i mig har talat...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback